Crysis 2:n konsoliversiota ei tehdä rahan vuoksi

"Myynti on EA:n vastuulla"

14.9.2011 23:18

Crysis 2:ta ei käännetä konsoleille rahan takia. Crytekin Cevat Yerli kertoo firman kehittävän konsoliversioita puhtaasti haasteen takia. Myynneistä huolehtimisen hän jättää Electronic Artsin vastuulle.

-Konsoliversio ei tule myyntien takia. Myynti on EA:n vastuulla, mies vakuuttaa.

Yerlin mukaan kyse on pelaajista, ja tällä hetkellä pelaajia on enemmän konsoleiden parissa.

-Pelaamme joskus vaimoni kanssa konsoleilla ja hän sanoo minulle: ’On sääli, ettei konsoleille ole Crysista’, ja minä vastaan: ’Tiedän!’

Crysis 2:sta julkaistiin juuri uusia kuvia ja uusi traileri.

Lähde: MCV