F1 2010 julkaistiin viime viikolla. Codemasters suunnittelee julkaisevansa uuden Formula 1 -pelin tästä lähtien vuosittain.
Toistaiseksi Codemastersilla on oikeudet F1 2011:een. Vuodesta 2012 käydään ilmeisesti keskusteluja parhaillaan. Mikäli keskustelut menevät nappiin, F1-pelejä aletaan nähdä vuosittain, samaan tapaan kuin EA tuo urheilupelejään markkinoille.
Codemasters hehkutti viime viikolla F1 2010:n olevan yhtiön kaikkien aikojen suurin julkaisu. Pelejä lähetettiin julkaisupäiväksi jälleenmyyjille kaksi miljoonaa kappaletta.
Lähde: MCV