Nintendo esittelee 3DS-konsolin ensi viikolla. 3d-grafiikkaan nojaava käsikonsoli on ollut jo pelaajien huhujen ja spekulaatioiden kohteena. Pelkkiin huhuihin ei tarvitse tyytyä, sillä Electronic Artsin nokkamies, John Riccitiello, kertoo nähneensä laitteen.
-Minun täytyy olla hyvin varuillani puheissani, etten riko vaitiolovelvollisuuttani, Riccitiello kertoo ja jatkaa:
-Nintendo esittelee laitteen E3-messuilla, mutta kerron nyt: Olen nähnyt sen, se on upea!
Toistaiseksi 3DS:stä ei vielä tiedetä paljoakaan. Nintendon on kertonut laitteen nojaavan 3d-grafiikkaan, mutta ominaisuuden saa halutessaan myös pois päältä. Minkäänlaisia laseja 3DS ei vaadi.
Ensi viikolla alkavilla E3-messuilla laitteesta kerrotaan lisää. Pelaajalehti.com seuraa tilannetta!
Lähde: Industry Gamers