FromSoftwaren tuore toimintaseikkailu Sekiro: Shadows Die Twice on myynyt yli kaksi miljoonaa kappaletta. FormSoftwaren ja Activisionin sisäisten arvioiden mukaan rajan saavuttamiseen ei mennyt myöskään pitkään, sillä maaliskuun lopulla julkaistu peli rikkoi rajan jo vajaassa kymmenessä päivässä.

Tahti ei ole FromSoftwaren pelille ollut yhtään huono. Esimerkiksi Dark Souls III:n ilmoitettiin yltäneen kolmen miljoonan kappaleen toimituksiin noin kuukaudessa.

Kiinnostus peliä kohtaan ei ole näkynyt myöskään vain myynneissä. Activisionin mukaan peli oli julkaisussaan Twitch-palvelun katsotuin peli ja julkaisuviikonloppuna sitä katsottiin palvelussa 631 miljoonan minuutin edestä. Ensimmäisen viikon sisällä lukema oli 1,1 miljardia minuuttia.

Sekiro: Shadows Die Twice on tuonut jotain todella erikoislaatuista ja uniikkia Activision peliportfolioon. On ollut kunnia työskennellä FormSoftwaren kanssa ja auttaa esittelemään kokonaan uusi sarja pelaajille ympäri maailman, Activisionin tuotehallinnan ja markkinoinnin johtaja Michelle Fonseca hehkuttaa.

Lähde: Activision