Huhu: Rakentelupelien kuninkaalle jatkoa ensi vuonna

Verkkoon on lipsahtanut tietoa ja konseptitaidetta seuraavasta Sim City -kaupunkisimulaatiosta.

1.3.2012 14:31

Saksalainen GameStar-lehti on mitä ilmeisimmin vuotanut ensimmäiset yksityiskohdat seuraavasta Sim City -kaupunkisimulaatiosta. Verkkoon on ilmestynyt myös peliin liitettyjä konseptitaidekuvia.

GameStarin tietojen mukaan viidettä Sim Cityä kehittää pelisarjan luonut Maxis. Julkaisualustoista ei ole vielä tietoa, mutta pelin pitäisi valmistua ensi vuonna. Sarjan edellinen osa ilmestyi kauppoihin tammikuussa 2003.

Sim City 5:n kerrotaan sisältävän moninpelin sekä käyttävän uutta grafiikkamoottoria.

Vahvistuksia huhuille saataneen jo pian, sillä Maxis on luvanut paljastuksia Game Developers Conferenceen ensi viikolle.

Lähde: NeoGAF via Eurogamer