Etsi
Dan Houser muistelee GTA 3:n julkaisuajankohdan tunnelmia.
Free Radical Designin perustajiin lukeutuva David Doak kertoo TimeSplitters-klassikkosarjan kehittämisestä.
Pelisuunnittelijaveteraani Hideo Kojiman mukaan yhteistyö olisi voitu kenties saada toimimaan, mikäli hän olisi ollut tietoinen asiasta.
PS2:n 20 myydyimmän pelin Yhdysvaltojen lista julkaistiin konsolin juhlavuoden kunniaksi.
Shadow of the Colossuksen suunnitteluprosessista saatiin kiinnostavia paljastuksia.
Rockstarin entinen ympäristötaiteilija muistelee studion sisäoppilaitospelin luomisprosessia.
Jak and Daxter: The Precursor Legacyn kaltaisten PS2-klassikkojen ystävien kannattaa pitää Longtail!!-seikkailua silmällä.
Rockstarin entinen tekninen johtaja muistelee PS2-ajan GTA-pelien nettipelimoodin kehityksen haasteita.
Volitionin Batman-projekti ei edennyt lyhyttä demoa pidemmälle.
Pleikkarin 30-vuotisjuhlallisuuksien ajaksi julkaistut teemat ovat nyt pysyvästi käytettävissä.
Remasterointeihin keskittyvän pelistudion johtaja on toiveikas 1960-luvulle sijoittuvan räiskinnän uuden tulemisen suhteen.
Entinen Rockstar-kehittäjä kertoo GTA 3:n liikennevalojen toiminnasta.
Uutuustrailerilla esitellään tulevan Onimusha-kokemuksen päähenkilöä ja näyttäviä taistelukohtauksia.