Pelisuunnittelijaveteraani Hideo Kojimalla ei tule hetkeen tekemisen puutetta. Kojima paitsi valmistelee pelikokemusta parantavia päivityksiä Death Stranding 2: On the Beachiin, myös työstää OD-nimistä kauhupeliä sekä PlayStation 5:lle yksinoikeudella julkaistavaa Physint-vakoilupeliä. Physint julkistettiin vuoden 2024 alussa.

Lue myös: Hideo Kojima paljastaa, että hänen vakoilupelinsä julkaistaan 5-6 vuoden päästä – tämän jälkeen on mahdollisesti luvassa siirtyminen elokuva-alalle

Kojima sanoo, että hän tutkii parhaillaan Death Stranding 2:n pelaajadataa.

– Tarkistan parhaillani Death Stranding 2:n pelaajadataa ympäri maailmaa – millaisia aseita käytetään, mitä reittejä kuljetaan, kaikenlaista dataa. Samalla huomaan pieniä bugeja sieltä täältä ja päätän, mitä korjataan ja missä kohdin. Olen myös aloittelemassa yhteistyötä tiimin kanssa OD:n suhteen, koska se on uusi projekti, Kojima kertoo IndieWiren haastattelussa.

Lisäksi pelikonkari kertoo työstävänsä Physintiä täysin yksin.

– Lisäksi teen Physintiä täysin yksin, koska se on vielä konseptivaiheessa. Kaiken lisäksi minulla on joka päivä haastatteluja, promojuttuja, valokuvauksia sun muuta – en siis todellakaan tunne, että olisin saanut rehellisesti sanottuna pelini valmiiksi, Kojima toteaa.

Käytännössä Physint on siis vasta alkuvaiheessa, eikä sen kehitys ole vielä edennyt tuotantoon. Kojima kertoi vastikään, ettei kesäkuun lopussa julkaistuun Death Stranding 2:een ole suunnitteilla merkittävää ladattavaa lisäsisältöä.

Lue myös: Hideo Kojima ei aio julkaista laajaa lisäsisältöä Death Stranding 2:een – näkee lisäsisällön haittaavan projektien valmistumista

Lue myös: Death Stranding 2 sai pelikokemusta parantavan päivityksen

Lähde: Push Square, IndieWire