Pelialan veteraani Hideo Kojima joutui antamaan kielteisen vastauksen noin puolelle niistä henkilöistä, jotka halusivat lyhyeen cameorooliin tulevassa Death Stranding 2: On the Beach -pelissä.

Lue myös: Hideo Kojima spoilasi haastattelussa, että Death Strandingista on tulossa animaatio

Lue myös: Death Stranding 2 on Hideo Kojiman mukaan saanut testaajilta ykkösosaa parempia arvioita – peliveteraani olisi kuitenkin toivonut ristiriitaisempaa palautetta

Lue myös: Hideo Kojima paljastaa, että hänen vakoilupelinsä julkaistaan 5-6 vuoden päästä – tämän jälkeen on mahdollisesti luvassa siirtyminen elokuva-alalle

Pelissä nähdään ensimmäisestä osasta tutut näyttelijät Norman Reedus, Léa Seydoux ja Troy Baker. Mukana on myös uusia näyttelijöitä hahmoineen, kuten Elle Fanningin Tomorrow, Shioli Kutsunan Rainy ja Luca Marinellin Neil.

Ensimmäisessä Death Strandingissa nähtiin vierailuja muun muassa Geoff Keighleylta, ohjaaja Edgar Wrightilta sekä Max Paynen ja Alan Waken luojalta Sami Järveltä.

Genkin jakamat tiedot paljastavat, että Kojima skannasi pelin jatko-osan sivurooleihin useita henkilöitä. Noin puolet cameorooleista jouduttiin kuitenkin hylkäämään projektin rajojen venymisen vuoksi.

Tietojen mukaan Kojiman kehitystiimi keräsi kasaan joukon pelin Prepper-sivuhahmoja esittäviä henkilöitä, joista osa oli merkittäviä nimiä. Monet sivuhahmojen näyttelijöistä äänittivät myös vuorosanoja, ja yhden hahmon skannaus peliin vei noin 15 minuuttia.

Kojima on Game Rantin mukaan vahvistanut, että osa cameorooleista piti jättää pois lopullisesta pelistä. Pelikonkari mainitsee myös, että osa peliin päässeistä ja skannatuista julkkiksista esitellään virallisesti Death Stranding 2:n julkaisutrailerissa. Kojima kertoi lisäksi, ettei aio esiintyä pelissä itse, koska ei halunnut tulla skannatuksi mukaan jatko-osaan.

Death Stranding 2 julkaistaan PS5:lle 26. kesäkuuta.

Lähde: Game Rant

Lue myös: The Witcher 3:n nykykonsoliversiot saavat kauan kaivatun ominaisuuden

Lue myös: Donkey Kongin uusittu ulkoasu jakaa mielipiteitä – peliveteraani Shigeru Miyamoto kertoo syyn muutoksen taustalla

Lue myös: Peliveteraani Peter Molyneux paljastaa, miksi Xbox 360:n Kinect-laitteelle suunniteltua kunnianhimoista Project Milo -peliä ei ikinä julkaistu