Ghost of Yōtei tulee olemaan tuoreiden tietojen mukaan sisällöltään ja kestoltaan yhtä laaja kuin edeltäjänsä Ghost of Tsushima.
Lue myös: Ghost of Yōtei saa kaksi PS5-erikoisversiota – inspiraationa toimivat japanilaiset taiteet
Lue myös: Ghost of Yōtei saa kolme elokuvallista pelitilaa, jotka kunnioittavat tunnettuja japanilaisohjaajia
Sucker Punchilla työskentelevä pelin luova johtaja Jason Connell kertoo asiasta Video Games Chroniclen haastattelussa. Connellin mukaan studio on käyttänyt kestollisena vertailukohtana juurikin Ghost of Tsushimaa.
– Suunnittelimme pelin käyttäen samanlaisia lukuja ja mittoja kuin edellisessä kokemuksessa. Koimme Ghost of Tsushiman keston varsin tyydyttäväksi, ja luvut toimivat hyvänä lähtökohtana, Connell toteaa.
Pelikokemuksessa on huomioitu erilaiset pelaajatyypit.
– Uskomme, että Ghost of Yōtein pelaaminen – oli kyseessä sitten tarinan läpijuoksu, avoimen maailman tutkiskelu tai platinapystin tavoittelu – tarjoaa samankaltaisen kokemuksen kuin Ghost of Tsushima, Connell paljastaa.
Mikäli vertailukohdaksi otetaan Ghost of Tsushiman keskimääräinen läpipeluuaika, odotettavissa on pääjuonen osalta 25 tuntia pelattavaa. Vaikka Connell ei anna tarkkaa ajallista arviota, hän myöntää haastattelussa oletuksen olevan ”varsin osuva”.
On kuitenkin huomioitava, että Ghost of Tsushiman sataprosenttiseen läpipeluuseen meni pelaajilta keskimäärin noin 62 tuntia, joten historiallisessa Japanissa saa odotettavasti kulumaan useita peli-iltoja. Ghost of Yōtei ilmestyy PS5:lle 2. lokakuuta 2025.
Lähde: GamesRadar+, Video Games Chronicle
Lue myös: Ghost of Tsushima juhlistaa 5-vuotissynttäreitään: Jaossa ilmaisia PSN-avatar-kuvia
Lue myös: Sucker Punchin luova johtaja haluaisi tuoda inFamous-trilogian PS5:lle
