Etsi
Dan Houser muistelee GTA 3:n julkaisuajankohdan tunnelmia.
Voiko peli mitenkään olla niin huono, kuin muistan sen olleen 25 vuotta sitten? Ei kai?
Free Radical Designin perustajiin lukeutuva David Doak kertoo TimeSplitters-klassikkosarjan kehittämisestä.
PS2:n 20 myydyimmän pelin Yhdysvaltojen lista julkaistiin konsolin juhlavuoden kunniaksi.
Shadow of the Colossuksen suunnitteluprosessista saatiin kiinnostavia paljastuksia.
Äskettäin edesmennyt Tomonobu Itagaki muistetaan monesta hyvästä pelistä, mutta myös yhdestä vuosituhannen suurimmista pelikohuista.
Rockstarin entinen ympäristötaiteilija muistelee studion sisäoppilaitospelin luomisprosessia.
Tiedättekö, mitä Sonic-pelit ovat aina kaivanneet? Konekivääreitä.
Sotia Lähi-idässä paukahtelee niin nopeasti, ettei kaikkia niistä tehtyjä pelejä ehdi edes pelaamaan!
Jos haluatte yrittää ratsastaa kohun avulla miljoonatuloihin, niin seiskää sitten surkeiden ideoidenne takana.
Volitionin Batman-projekti ei edennyt lyhyttä demoa pidemmälle.
Remasterointeihin keskittyvän pelistudion johtaja on toiveikas 1960-luvulle sijoittuvan räiskinnän uuden tulemisen suhteen.
Mellakointi tuntuu juuri nyt hyvältä idealta, mutta tämä peli ei.