Ubisoft on vahvistanut, ettei sen vuotuista peliesittelyihin keskittyvää Ubisoft Forward -lähetystä järjestetä tänä vuonna.

Tieto on peräisin toimittaja Stephen Totilolta, joka kertoo Bluesky-palvelussa Ubisoftin edustajan vahvistaneen hänelle, ettei yhtiö aio pitää kesällä Ubisoft Forward -lähetystä.

Sen sijaan Ubisoft aikoo osallistua muihin Summer Game Fest -tapahtumiin, kuten PC Gaming Show -tapahtumaan ja IGN Liveen sekä elokuussa järjestettävään GamesComiin.

– Olemme aina innoissamme mahdollisuudesta olla yhteydessä pelaajiimme ja esitellä pelejämme… Jatkamme mahdollisuuksien kartoittamista päivitysten jakamiseen ja odotamme innolla, että voimme kertoa niistä lisää myöhemmin, Ubisoftin edustaja kertoi Totilolle.

Totilo huomauttaa, että Ubisoftilla ei välttämättä ole kovin monta peliä julkaistavana loppuvuodelle, mikä saattoi vaikuttaa Ubisoft Forwardin kohtaloon. Tämän vuoksi yhtiö saattaa haluta keskittyä pelitrailereiden esittämiseen muissa tapahtumissa.

Ubisoft Forward, which has been a digital and in-person showcase for the company's games just about every June, isn't happening this year.A company rep tells me Ubisoft will participate in IGN Live (June 7-8) and PC Gaming Show (June 8) and will also be at GamesCom

Stephen Totilo (@stephentotilo.bsky.social) 2025-06-03T23:03:50.202Z

Kyseessä on ensimmäinen vuosi ilman Ubisoft Forwardia sen jälkeen, kun esitykset alkoivat vuonna 2020. Yhtiö on yleensä säästänyt suurimmat paljastuksensa ja julkistuksensa Ubisoft Forward -tapahtumaan.

Ubisoft kertoi aiemmin keväällä, että se on päättänyt lykätä vielä julkistamattomia suurpelejään antaakseen kehitykselle lisäaikaa. Vaikka yhtiö ei nimennyt viivästyneitä pelejä, kyseessä ovat lausunnon pohjalta todennäköisesti sen suuret pelisarjat, joihin lukeutuvat Assassin’s Creed, Ghost Recon, Rainbow Six ja Far Cry.

Lue myös: Ubisoft viivästytti suurjulkaisujaan

Lähde: Video Games Chronicle

Lue myös: The Witcher 3:n nykykonsoliversiot saavat kauan kaivatun ominaisuuden

Lue myös: GTA-veteraani kertoo tulevan MindsEyen kestosta – kehittäjän mukaan peli tarjoaa tiivistä toimintaa ilman turhaa täytettä

Lue myös: Donkey Kongin uusittu ulkoasu jakaa mielipiteitä – peliveteraani Shigeru Miyamoto kertoo syyn muutoksen taustalla

Lue myös: Peliveteraani Peter Molyneux paljastaa, miksi Xbox 360:n Kinect-laitteelle suunniteltua kunnianhimoista Project Milo -peliä ei ikinä julkaistu