Kotimaisen Another Round Entertainmentin luoma ensimmäisen persoonan tasohyppely Jumpbound on saanut suurpäivityksen, joka keskittyy pelikokemuksen muuttamiseen entistä saavutettavammaksi ja palkitsevammaksi.
Salaperäisiin avaruusraunioihin keskittyvän loikintapelin tuore päivitys lisää mukaan uuden ”Chill”-nimisen vaikeustason, jonka kerrotaan olevan suunnattu pelaajille, jotka haluavat rentoutua ja tutkia pelimaailmaa ”ilman huolta edistymisen menettämisestä putoamisen yhteydessä”.
Chill-tilassa pelaaja palautuu viimeisimmälle alustalle sen sijaan, että hän päätyisi täysin tason alkuun. Kehitystiimi kuvaileekin vaikeustason sopivan täydellisesti pelaajille, jotka haluavat kokea Jumpboundin meditatiivisen puolen omassa tahdissaan.
Uuden vaikeustason ohella päivitys lisää peliin kolme uutta saavutusta sekä useita yleisiä parannuksia, jotka keskittyvät esimerkiksi ympäristöihin lisättyihin yksityiskohtiin, kameran tärinäefektiin, äänitasapainoon, taukovalikkoon ja tallennusilmoituksiin. Lisäksi pelin fysiikoita ja vakautta on hiottu aiemmasta.
PC:lle syyskuussa julkaistun Jumpboundin käyttäjäarvostelut ovat tällä hetkellä Steamissa ”myönteiset”. Voit katsoa alta pelin näyttäviä maisemia esittelevän trailerin.
Lähde: Another Round Entertainment, Steam
Lue myös: Uusi Ratchet & Clank -peli paljastettiin
