Bethesda on paljastanut lisätietoja odotetusta Starfield-avaruusroolipelistään.
Studion pomo Todd Howard on kertonut haastattelussa Starfieldin pyörivän Xbox Series X/S:llä 30 ruutua/sekunti -ruudunpäivitystahdilla. Howardin mukaan syynä tähän on studion halu pitää ruudunpäivitys tasaisena kautta linjan.
IGN-sivuston haastattelussa Howard kertoo Bethesdan halunneen panostaa Starfieldissä kuvanlaatuun sekä dynaamiseen avoimeen maailmaan. Tästä huolimatta hän kertoo Starfieldin pyörivän mainiosti sekä 4K-resoluutiolla Xbox Series X:llä että 1440p-resoluutiolla Xbox Series S:llä. Howardin mukaan Bethesda on sulavan kokemuksen varmistamiseksi lukinnut Starfieldin konsoliversion ruudunpäivityksen 30 fps-tasolle, vaikka hän kertookin pelin ruudunpäivityksen olevan reilusti kyseisen tason yläpuolella.
Bethesda esitteli äskettäin Starfieldiä syväluotaavasti kolmen vartin mittaisessa Starfield Direct -lähetyksessä. Lisäksi studio paljasti pelin Constellation Edition -keräilyversion, joka sisältää pelissä nähtävän kellon mukaan mallinnetun oikean älykellon.
Starfieldin pariin päästään pc:llä ja Xbox Series X/S:llä 6. syyskuuta.
Lähde: IGN