Skate-pelin kehittäjä Full Circle myöntää skeittipelin syyskuisen varhaisjulkaisun yhteydessä ilmenneet ongelmat ja kertoo tekevänsä parhaansa niiden ratkaisemiseksi.
Lue myös: Uusi Skate-peli varhaisjulkaistiin
Kehittäjä on julkaissut sivustollaan päivityksen, jossa studio kiittää “kymmeniä miljoonia” pelaajia, jotka ovat pelanneet peliä sen varhaisjulkaisun jälkeen. Studio kommentoi kuuntelevansa pelaajien rakentavaa palautetta.
– Kaikki ei ole sujunut yhtä sulavasti osan teistä kohdalla kuin olisimme toivoneet. Ensimmäisten viikkojen aikana peliin liittyi paljon enemmän (puhumme miljoonista) pelaajia kuin odotimme – ja sen mukana tuli bugeja, teknisiä ongelmia, etenemisen lukkiutumisia ja suorituskykyhaasteita, studio kertoo.
Full Circle muistuttaa, että Skate ei ole vielä valmis tuote. Studio kuitenkin ”haluaa, että Skate on loistava peli” ja ”yhteistyö pelaajayhteisön kanssa varhaisjulkaisuvaiheen aikana on paras tapa päästä lopputulokseen”.
– Skaten kehittäminen on tasapainoilua sen välillä, että tuomme uutta sisältöä suunnitelmamme mukaisesti, parannamme pelaajakokemusta ja vastaamme pelaajien antamaan palautteeseen. Korjaamme ja hiomme peliä jatkuvasti – osittain lennosta, osittain pitkäaikaisempien parannusten kautta. Asiat tulevat kuitenkin jatkossakin muuttumaan ja parantumaan, kehittäjä toteaa.
Studio mainitsee tunnistaneensa useita alueita, joissa pelaajat kokevat etenemisen pysähtymisiä tai lukittumisia, ja huomauttaa, että “valitettavasti jokainen näistä ongelmista on yksilöllinen ja vaatii oman ratkaisunsa”.
Tiimi kertoo myös hiljattain päivittäneensä peliä “ratkaistakseen ylikuormitus- ja virhetilanteita, joita esiintyi päivittäisten tehtävien nollautuessa”.
Full Circle hyvittää kohdattuja ongelmia tarjoamalla kaikille Skaten pelaajille pelinsisäistä valuuttaa 2000 Tixin sekä 500 San Van Bucksin muodossa, joilla he voivat ostaa avattavia esineitä ja vaatteita.
Pelaajat saavat hyvitykset kirjautumalla peliin ennen toisen kauden alkua 2. joulukuuta ja ne on käytettävä ennen ensimmäisen kauden päättymistä samaisena päivänä.
Lähde: Video Games Chronicle, Full Circle