Remedy on julkistanut sisältö- ja päivityssuunnitelmansa Control-universumiin sijoittuvan FBC: Firebreak -yhteistyötoimintapelin parantamiseksi.
Lue myös: FBC: Firebreakilla on jo miljoona pelaajaa – Remedyllä riittää kuitenkin vielä työnsarkaa
Studio kertoo tuoreessa kirjoituksessaan julkaisseensa aiemmin neljä päivitystä pelin ilmestymisen jälkeen, ”jotka parantavat peliä ja vastaavat osin studion saamaan palautteeseen”.
– Nyt kun peli on julkaistu, yhteisöllä on tärkeä rooli kokemuksen tulevaisuuden muovaamisessa. Tämä on vasta alkua, Remedy toteaa.
Jatkossa pelin päivitystahti hidastuu, kun tiimi valmistautuu ensimmäiseen suureen sisältöpäivitykseen, jonka on määrä ilmestyä syyskuussa. Sitä ennen tiimi keskittyy päivityksissään keskeisiin osa-alueisiin, jotka ovat pelin ymmärrettävyys, paranneltu ampumamekaniikka, uudet pelaamistavat ja tekemisen määrän kasvattaminen.
Remedy on myöntänyt pelin ymmärrettävyyden olevan yksi keskeisistä kehityskohdista, sillä monet pelaajat ovat lopettaneet pelaamisen ensimmäisen tunnin aikana turhautumisen ja pelaajan opastamiseen liittyvien puutteiden vuoksi.
Tiimi aikookin parantaa muun muassa pelin aloitusopastusta ja pelattavissa olevaa tutoriaalitasoa. Lisäksi pelin asevalikoimaa on tarkoitus laajentaa kolmella raskaan sarjan aseella.
Lue myös: PS5 Pro saa uuden natiivia 8K-resoluutiota ja 60 fps:n ruudunpäivitysnopeutta hyödyntävän pelin