Pelaaja voi läpäistä tulevan 007 First Light -toimintaseikkailun tappamatta yhtäkään vihollista. Asia selviää IO Interactiven julkaisemasta pelin kehitysprosessia avaavasta videosta.
Videolla IO Interactive kertoo luoneensa peliin uusia mekaniikkoja, joiden myötä pelaaja voi tähdätä vihollisten jalkoihin ja näin pidättää heidät eliminoimisen sijaan. Ominaisuuden myötä First Light voi myös pakottaa pelaajan toimimaan tietyissä tulitaisteluissa siten, ettei kenenkään tarvitse kuolla.
Tuoreella videolla tutustutaan lisäksi tulevan Bond-pelin tasosuunnitteluun ja studion suunnittelufilosofiaan, jonka mukaan pelaajalle pyritään tarjoamaan kohtauksissa mahdollisimman paljon erilaisia toimintavaihtoehtoja.
IO Interactiven Beyond the Light -videosarjassa tutustutaan 007 First Lightin kehitysprosessiin kulissien takaa. Ensimmäisessä pelattavuuteen keskittyvässä jaksossa pelin ohjaaja Andreas Krogh sekä vanhempi tasosuunnittelija Thomas Pulluelo avaavat ajatuksiaan Bondin alkuperäistarinan luomisesta uudelleen.
007 First Light ilmestyy PS5:lle, Xbox Series X/S:lle, Switch 2:lle ja PC:lle 27. marraskuuta 2026. Pääset katsomaan Bond-pelikokemuksen kehitystä avaavan videon alta.
Lähde: Push Square, IO Interactive
Lue myös: Cyberpunk 2077:n uudistettu poliisijärjestelmä sai innoituksensa Pac-Manista
