Etsi
Take-Twon toimitusjohtaja kertoo tekoälyn rajoitteista pelinkehityksessä.
Ghost of Yōtein Hokkaidon jyrkkyys ei ollut Sucker Punchille este, vaan mahdollisuus.
Rockstarin entinen ympäristötaiteilija muistelee studion sisäoppilaitospelin luomisprosessia.
Neil Druckmannin mukaan aiemmin julkaistu Intergalactic-traileri ”ei edes raapaise pintaa” teoksen sisällöstä.
Resident Evil Requiem mahdollistaa vuorottelun pelin kauhistettavuuteen vaikuttavien kuvakulmien välillä.
Assassin’s Creed Shadowsin kehittäjät vastasivat sarjan fanien kysymyksiin Redditissä pidetyssä keskustelusessiossa.
Pepsimanin 3D-mallintajana työskennellyt Kotaro Uchikoshi on valmis yhdistämään alkuperäisteoksen kehitystiimin.
Remedyn uudessa talousraportissa kerrotaan studion peliprojektien edistymisestä.
Hideo Kojimalla pitää kiirettä.
Guitar Herosta vastanneiden kehittäjien musiikkivetoiset rytmipelikokemukset saavat jatkoa.
Pelisuunnittelijaveteraani keskittyy ennemmin pelattavuuden hiomiseen liittyviin muutoksiin kuin ladattavan lisäsisällön julkaisuun.
Silent Hill F:n toimintaelementillä tavoitellaan nuorta pelaajakuntaa, jolle sarja ei ole ennestään tuttu.
Ubisoft avaa syitä mikromaksujen lisäämiselle premium-luokan peleihinsä.