Etsi
IO Interactivella vihjaillaan Hitman-sarjan seuraavasta pelistä.
Melkoinen kotiinpaluu.
Dan Houser avaa näkemyksiään GTA-sarjan menestyksen syistä.
Dan Houser muistelee GTA 3:n julkaisuajankohdan tunnelmia.
Raren entisen hahmosuunnittelijan mukaan ”internet menisi sekaisin” Banjo-hahmon kanitallenteista.
Jo 40 vuotta pelejä luonut Naughty Dog aikoo pitää kiinni tutusta tarinallisesta linjastaan myös jatkossa.
Free Radical Designin perustajiin lukeutuva David Doak kertoo TimeSplitters-klassikkosarjan kehittämisestä.
Dan Houser vastaa monen GTA-pelaajan pohtimaan kysymykseen.
Naoki Hamaguchi kertoo alkuperäisteoksen kehitysaineiston puutteen luoneen haasteita uusioversioiden toteuttamisessa.
Naoki Hamaguchi kertoo Final Fantasy VII:n uusioversioiden inspiraation lähteistä.
Avoimen maailman agenttipelistä tehtiin useita erilaisia versioita ennen projektin hyllyttämistä.
Pitkän linjan Nintendo-konkarit katsovat kauas Marion tulevaisuuteen.
Pelisuunnittelijaveteraani Hideo Kojiman mukaan yhteistyö olisi voitu kenties saada toimimaan, mikäli hän olisi ollut tietoinen asiasta.