Etsi
Jo 40 vuotta pelejä luonut Naughty Dog aikoo pitää kiinni tutusta tarinallisesta linjastaan myös jatkossa.
Rockstarin perustaja kertoo GTA 5:n perutusta Trevor-hahmoon keskittyneestä lisäosasta.
Free Radical Designin perustajiin lukeutuva David Doak kertoo TimeSplitters-klassikkosarjan kehittämisestä.
Roolipeliä kehittänyt pelintekijä toteaa kyseessä olleen vahinkomarkkinointia parhaimmillaan.
Dan Houser vastaa monen GTA-pelaajan pohtimaan kysymykseen.
Naoki Hamaguchi kertoo alkuperäisteoksen kehitysaineiston puutteen luoneen haasteita uusioversioiden toteuttamisessa.
Naoki Hamaguchi kertoo Final Fantasy VII:n uusioversioiden inspiraation lähteistä.
Avoimen maailman agenttipelistä tehtiin useita erilaisia versioita ennen projektin hyllyttämistä.
Pitkän linjan Nintendo-konkarit katsovat kauas Marion tulevaisuuteen.
Pelisuunnittelijaveteraani Hideo Kojiman mukaan yhteistyö olisi voitu kenties saada toimimaan, mikäli hän olisi ollut tietoinen asiasta.
Take-Twon toimitusjohtaja kertoo tekoälyn rajoitteista pelinkehityksessä.
Square Enixin Naoki Hamaguchi kommentoi kehitteillä olevaa Final Fantasy VII -trilogiaosaa ja odotuksiaan sen vastaanottoa kohtaan.
Ghost of Yōtein Hokkaidon jyrkkyys ei ollut Sucker Punchille este, vaan mahdollisuus.