Etsi
Naoki Hamaguchi kertoo Final Fantasy VII:n uusioversioiden inspiraation lähteistä.
Avoimen maailman agenttipelistä tehtiin useita erilaisia versioita ennen projektin hyllyttämistä.
Pitkän linjan Nintendo-konkarit katsovat kauas Marion tulevaisuuteen.
Pelisuunnittelijaveteraani Hideo Kojiman mukaan yhteistyö olisi voitu kenties saada toimimaan, mikäli hän olisi ollut tietoinen asiasta.
Take-Twon toimitusjohtaja kertoo tekoälyn rajoitteista pelinkehityksessä.
Square Enixin Naoki Hamaguchi kommentoi kehitteillä olevaa Final Fantasy VII -trilogiaosaa ja odotuksiaan sen vastaanottoa kohtaan.
Ghost of Yōtein Hokkaidon jyrkkyys ei ollut Sucker Punchille este, vaan mahdollisuus.
Rockstarin entinen ympäristötaiteilija muistelee studion sisäoppilaitospelin luomisprosessia.
Neil Druckmannin mukaan aiemmin julkaistu Intergalactic-traileri ”ei edes raapaise pintaa” teoksen sisällöstä.
007 First Lightilla on melkoinen syntytarina!
Final Fantasy VII Remake Part 3:n julkistusajankohta on jo päätetty.
Jurassic Park: Survivalin kehitys edistyy.
Assassin’s Creed Shadowsin kehittäjät vastasivat sarjan fanien kysymyksiin Redditissä pidetyssä keskustelusessiossa.