Etsi
Pelisuunnittelijalegenda Hideo Kojima avaa uusia koukkuja ja ideoita sisältävän Physint-vakoilupelin kehitystä.
Hideo Kojima jakaa hyödyllisiä vinkkejä pelistudion perustamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille.
Maineikkaan Saints Row -sarjan luonut Chris Stockman toteaa avausosan ilmestyneen otolliseen aikaan.
Dan Houser avaa Rockstarilta lähtönsä syitä.
Final Fantasy -käsikirjoittaja Kazushige Nojima koki Kingdom Heartsin parissa työskentelyn hauskana ja virkistävänä.
Noriaki Okamura kertoo Metal Gear -sarjan tulevaisuuden näkymistä.
IO Interactivella vihjaillaan Hitman-sarjan seuraavasta pelistä.
Melkoinen kotiinpaluu.
Dan Houser avaa näkemyksiään GTA-sarjan menestyksen syistä.
IO Interactiven kehitysjohtaja kertoo 007 First Lightiin kohdistuvista odotuksista, kehitysprosessin etenemisestä sekä pelaajapalautteen merkityksestä.
Dan Houser muistelee GTA 3:n julkaisuajankohdan tunnelmia.
Raren entisen hahmosuunnittelijan mukaan ”internet menisi sekaisin” Banjo-hahmon kanitallenteista.
Strauss Zelnick varoittaa liiasta kiirehtimisestä viimeistelyä tarvitsevien pelien kanssa.