Etsi
IO Interactivella vihjaillaan Hitman-sarjan seuraavasta pelistä.
Melkoinen kotiinpaluu.
Dan Houser avaa näkemyksiään GTA-sarjan menestyksen syistä.
IO Interactiven kehitysjohtaja kertoo 007 First Lightiin kohdistuvista odotuksista, kehitysprosessin etenemisestä sekä pelaajapalautteen merkityksestä.
Dan Houser muistelee GTA 3:n julkaisuajankohdan tunnelmia.
Raren entisen hahmosuunnittelijan mukaan ”internet menisi sekaisin” Banjo-hahmon kanitallenteista.
Strauss Zelnick varoittaa liiasta kiirehtimisestä viimeistelyä tarvitsevien pelien kanssa.
Jo 40 vuotta pelejä luonut Naughty Dog aikoo pitää kiinni tutusta tarinallisesta linjastaan myös jatkossa.
Rockstarin perustaja kertoo GTA 5:n perutusta Trevor-hahmoon keskittyneestä lisäosasta.
Free Radical Designin perustajiin lukeutuva David Doak kertoo TimeSplitters-klassikkosarjan kehittämisestä.
Roolipeliä kehittänyt pelintekijä toteaa kyseessä olleen vahinkomarkkinointia parhaimmillaan.
Dan Houser vastaa monen GTA-pelaajan pohtimaan kysymykseen.
Naoki Hamaguchi kertoo alkuperäisteoksen kehitysaineiston puutteen luoneen haasteita uusioversioiden toteuttamisessa.