30. marraskuuta Suomessa julkaistava Nintendo Wii U -konsoli ei saa keskitettyä saavutusjärjestelmää, raportoi GoNintendo.
Vahvistus tuli suoraan Scribblenautsia kehittävän 5th Cell -studion luovalta ohjaajalta Jeremiah Slaczkalta.
– Nintedo Wii U:lla ei ole keskitettyä saavutusjärjestelmää, Slaczka kommentoi NeoGAF-keskustelufoorumeilla.
PlayStation Networkin Trophy- ja Xbox Liven Achievement -palkintojärjestelmän sijaan Nintendo Wii U -peleissä nähdään toisenlaisia ratkaisuja pelinkehittäjästä riippuen. Esimerkiksi 5th Cellin Scribblenautsissa pelaaja palkitaan tähdillä.
Ystäville voi siis Nintendollakin todistaa saavuttaneensa pelin sisäisiä tavoitteita, mutta pelit yhdistävää saavutusvalikkoa ei Nintendo Wii U:lla toiveista huolimatta nähdä.
Asiasta kertoi VG247