Etsi
Dan Houser avaa näkemyksiään GTA-sarjan menestyksen syistä.
Dan Houser muistelee GTA 3:n julkaisuajankohdan tunnelmia.
Strauss Zelnick näkee GTA 5:n olleen standardien asettaja jo kolmen konsolisukupolven ajan.
Strauss Zelnick varoittaa liiasta kiirehtimisestä viimeistelyä tarvitsevien pelien kanssa.
Rockstarin perustaja kertoo GTA 5:n perutusta Trevor-hahmoon keskittyneestä lisäosasta.
Dan Houser vastaa monen GTA-pelaajan pohtimaan kysymykseen.
Avoimen maailman agenttipelistä tehtiin useita erilaisia versioita ennen projektin hyllyttämistä.
Saints Row -pääsuunnittelijalla on tulevan GTA 6:n hinnasta selkeä mielipide.
Dan Houser ei ole vaikuttanut Grand Theft Auto 6:n käsikirjoitukseen.
Opiskelua tuetaan kurssilla esimerkiksi GTA-sarjaan keskittyvillä kuvakaappauksilla sekä pelikuvan muodossa.
GTA 6:n massiivisuus tulee Devolver Digitalin perustajan mukaan saamaan mahdollisesti uuden määritelmän.
Take-Two Interactiven toimitusjohtaja Karl Slatoff kommentoi yhtiön suhdetta tilauspalveluihin.
Ovatko MindsEyen ongelmat vain sabotaasin seurausta?