Zombeja sahaava cheerleader osoittautui toimivaksi reseptiksi

Grasshopper Manufacturen uutukainen on pärjännyt varsin oivallisesti. Tapahtuman kunniaksi pelitalo vilauttikin viikonloppuna materiaalia Killer is Dead -salamurhapelistään.

27.8.2012 22:19

Goichi ”Suda51” Sudan kesällä saapunut Lollipop Chainsaw -peli vaikuttaisi osoittautuneen varsin mukavaksi menestykseksi kehittäjilleen. Viikonloppuna järjestetyssä erikoistapahtumassa julkaisija Kadokawa Games varmisti, että peliä on toimitettu jälleenmyyjille maailmanlaajuisesti nyt yli 700 000 kappaletta.

Sudan mukaan pelin kehityksestä vastanneen Grasshopper Manufacturen yksikään aiempi teos ei ole yltänyt vastaavaan lukuun.

Samaisessa tapahtumassa Grasshopper tarjosi pikaisen katsauksen uuteen Killer is Dead -palkkatappajapeliinsä lyhyen trailerin avulla. Ilmeisesti videota tähditti kyborgikädellä varustettu mies, joka toisella kädellään sivalteli katanalla.

Raporttien mukaan näytetty materiaali hyödynsi Grasshopperille ominaiseen tapaan piirrosmaista ulkoasua. Tyyli ei kuitenkaan vaikuttanut vastaavan aivan täysin mitään pelitalon aiempaa peliä.

Killer is Deadin on suunniteltu saapuvan kauppoihin ensi vuoden puolella. Lollipop Chainsaw on vastaavasti parhaillaan saatavilla sekä Xbox 360:lle että PlayStation 3:lle. Pelaajan arvostelun pelistä voi kurkata tästä.

Lähde: Andriasang