Ensi vuonna ilmestyvä Mortal Kombat on suunnattu hardcore-mätkijöille. Pelin kehittäjä, Ed Boon, kertoo seuraavan Mortal Kombatin olevan ensimmäinen sarjan peli, joka on kehitetty mätkintäturnauksia silmällä pitäen.
Boonin mukaan tiimi on palkannut mätkintäpelien suurkuluttajia auttamaan pelin kehityksessä ja luomaan mahdollisimman hyvän pelin hardcore-pelaajille. Boon kuitenkin muistuttaa, että samalla peli on helposti lähestyttävä kaikille, ei vain tosipelaajille.
Boon kertoo, että ensi vuonna ilmestyvä Mortal Kombat saattaa saada lisää hahmoja verkon kautta julkaisun jälkeen.
Mortal Kombat julkaistaan ensi vuonna PS3:lle ja Xbox 360:lle.
Lähde: Shacknews