Tekeillä olevan The Witcher 4:n tekoälyhahmot tulevat olemaan kehittäjä CD Projektin mukaan toiminnaltaan merkittävästi edellisosia kehittyneempiä.
Pelin ohjaaja Sebastian Kalemba kertoo Gamertag Radion haastattelussa kehitystiimillä olevan ”sääntö, jonka mukaan jokaisella The Witcher 4:n tekoälyhahmolla on oltava tunne siitä, että hahmo elää omaa tarinaansa”.
Lue myös: CD Projekt antoi tilannepäivityksen The Witcher 4:stä – roolipelisarjan odotettu jatko lähestyy
The Witcher 4:n julkistustrailerissa esitellään pieni ja luminen Stromfordin kylä, jossa Kalemban mukaan muiden kylien tavoin ”jokaisella hahmolla on oma roolinsa”.
Lue myös: The Witcher 4 -pelin ensimmäinen traileri on täällä
– Pyrimme ehdottomasti viemään tekoälyhahmojen laadun niin pitkälle kuin mahdollista – niin ulkonäön, käytöksen kuin kasvojen ilmaisun osalta. Haluamme luoda vielä todentuntuisemman kokemuksen kuin aiemmin. Yritämme todella nostaa rimaa hahmojen käytöksen osalta, Kalemba toteaa.
Voit katsoa Kalemban haastattelun kokonaisuudessaan alta:
Lähde: GamesRadar
Lue myös: Diablo tulee uuden yleisön ulottuville – tässä ovat vuoden ensimmäiset Game Pass -pelit