Sonyn kannettavan PlayStationin kakkosversio saapuu raporttien mukaan ensi vuoden lopulla. Kotakun saamien tietojen mukaan PSP2:n takaosassa on kosketuspaneeli, samankaltainen, mitä kannettavissa tietokoneissa käytetään.

Laitteen näyttö on tuuman verran nykyisen PSP:n näyttöä suurempi. Suuremman näytön takia myös itse laite on hieman aikaisempaa suurempi. Näyttö on tarkkuudeltaan HD-luokkaa.

Tällä hetkellä PSP2:n tekniikka on vielä keskeneräistä. Sonylla on muun muassa ylikuumenemis-ongelmia laitteen kanssa.

Lähteen mukaan PSP2 on määrä saapua loppuvuonna 2011. Kilpaileva 3DS julkaistaan maaliskuussa 2011, joten Sonylla on kannettavien laitteiden markkinoilla suuret haasteet edessään.

Sony ei toistaiseksi ole vahvistanut ylläolevia tietoja oikeiksi.

Lähde: Kotaku