Sega on paljastanut Conduit 2:n julkaisupäivän. High Voltagen räiskintäjatko-osa julkaistaan Wiille helmikuussa 2011.

Pelin piti alun perin ilmestyä syyskuussa 2010, mutta sen julkaisua siirrettiin seuraavaan vuoteen. Peli sisältää Calssic Controller -tuen fanien pyynnöstä.

High Voltage on aiemmin uhonnut Conduit 2:n näyttävän, mihin Wiin graafinen suorituskyky pystyy.

Lähde: CVG