Battlefield 3:n Premium-palvelu näyttää kelvanneen pelaajille. EA Games -pomo Patrick Soderlundin mukaan Premium haali itselleen tilaajia kahdessa viikossa yli 800 000 kappaletta.

Yhtiö onkin ollut todella iloinen innokkaasta vastaanotosta. EA pitääkin parhaillaan silmällä, josko vastaavia bisnesmalleja olisi järkevää tuoda myös muihin yhtiön peleihin.

Battlefield Premium lanseerattiin kesäkuun alkupuolella E3-pelimessujen alla. Palvelusta noin 50 euron hintaisen tilausmaksun maksaneet pääsevät ilman erillisveloituksia käsiksi Battlefield 3:n viiteen laajennukseen ja moniin muihin lisäherkkuihin.

Itse Battlefield 3 julkaistiin PlayStation 3:lle, Xbox 360:lle ja pc:lle viime vuoden lokakuussa. Peliä on EA:n mukaan toimitettu jälleenmyyjille 15 miljoonaa kappaletta. Sen tuorein laajennus, Close Quarters, saapui viimeistenkin ostettavaksi tämän viikon keskiviikkona.

Lähde: USA Today