Zombiselviytymispeli Dying Light juhlii vuoden hikisintä aikaa kesäkampanjalla.
Elokuun loppuun asti kestävä kampanja koostuu kuudesta ainutlaatuisesta pelin sisäisestä viikonlopputapahtumasta. Twitterissä julkaistu tapahtumakalenteri omaa vielä ammottavia aukkoja, mutta peliä kehittävä Techland paljastanee yksityiskohtia kunkin viikonlopun meiningeistä niiden tullessa ajankohtaisemmiksi.
Ladies and gents, we would like to introduce you to the Summer of Dying Light! One-off events for the next 2 months. pic.twitter.com/tc8bOncnDH
— Dying Light (@DyingLightGame) July 2, 2015
Pikkutapahtumista ensimmäinen, Spider-Crane, polkaistiin käyntiin tänään. Viikonlopun ajan pelaajat voivat keinahdella katonrajassa heittokoukkunsa avulla rajattomasti: välineen käyttörajoitukset on poistettu, eivätkä hahmot ota putoamisesta juurikaan vahinkoa. Tapahtuma päättyy maanantai-aamupäivänä yhdentoista aikaan.
Ensi viikolla luvassa on Harran Marathon -niminen tapahtuma, jonka varsinaista sisältöä ei ole vielä paljastettu.
Kesätapahtumiensa ohella Techland pyörittää tällä hetkellä Twitterissä Destinyn Red Bull -mainoskampanjalle irvailevaa #DrinkforDLC-kampanjaa, jonka kautta itsestään vesilasillisen kanssa kuvan nappaavat pelaajat voivat lunastaa itselleen ilmaista lisäsisältöä. Lisätietoja tempauksesta voi lukea täältä.
Lähde: Dying Light (Twitter), IGN, PC Gamer